Memoriile mele...

on miercuri, 2 iunie 2010

Cautand prin cursuri sa invat petru sesiune am gasit 2 coli foarte interesante. Si cum zicea TDD la orele de istorie... Punct si de la capat cu alineat!


Ah… nu înţeleg nimic şi mă plictisesc de moooor. Aş bea o cafea acum. Sunt răcit. Bleah! Niciodată nu poţi face ceea ce-ţi doreşti de fapt. Ce zi ciudată. Stau şi scriu şi par un tocilar care-şi notează TOT, când de fapt stau şi-mi scriu “memoriile”. Care sunt mult mai importante decât orice c***t zburător. Moamă! Şi câte am de făcut după curs… Să mă duc la Mc, la Hanul cu Tei şi apoi la Unirii la o cafea. Mi-e somn.
De fapt, MOR de somn şi de plictiseală. Aş sta in pat, învelit în păturica albastra din campania de la prezidentiale, sa beau Cola şi sa pap ciocolata Milk cu caramel.
Ce de treabă e profa asta! Cred că realizează că o ascultă max 2 studenţi, dar nu pare deranjată. E simpatică. Ca un ursuleţ. Imi aduce aminte de orele de biologie, e acelasti stil ca profa din liceu. Totuuuuşi… Mai desenz niste chestii pe care doar eu le inteleg. Aş prefera să ne dea drumu’. Că m-am săturat de scris! Şi s-a terminat foaia!
De fapt, nu. Am mai găsit o coală. Şi profa încă ne dictează. Şi se uită la mine. Trebuie să dau impresia că scriu. Din respect aşa. Că-mi place de profă. Şi uitându-mă în jur, chiar par un mega-tocilar. Pun pariu că ceilalţi cred că am scris tot şi că o să le dau şi lor cursul… Dar îşi vor lua o mare ţeapă. Îmi vor citi “memoriile”.
Oh. Chiar nu se mai termină… ? Nu îmi mai amintesc de când n-am mai scris de mână atât de muuult. Mă doare mânaaaa. Şi se şi termină pasta pixuluuuui.
Gata! O dau iar pe desenat...

OMG! S-a oprit! IEI!

3 comentarii:

DODO spunea...

Talentat mai esti la desen... Ma intreb acum de unde iti iei cursul, tot XEROX??? Normal ai lucrat cu el patru ani de gimnaziu si inca patru la liceu. Ar fi pacat ca asa tehnologie avansata, desenata, proiectat si realizata de XEROX sa stea prafuita fara trecere la studenti. Poate ca timpul ce te va maturiza, sper , si cunostintele asternute pe hartie, sa fie utile cuiva, macar cat XEROXUL tie.

Unknown spunea...

mda orele lui TDD ... cele mai plictisitoare:)) da mi-e cam dor de ele ... de fapt mi-e dor de liceu si tot ce tine de el ... mi-e dor de voi nebuni mei ... "grupu vesel de la geam " sau "sfanta cincime" cum ne spunea profa de romana ...:X:X:X:X

darianana spunea...

profa de bio nu era asa. stiu ca a predat si la noi 1 an :)) era chiar tare si o ascultam. :D