„Afganistan – clipe de dor”

on miercuri, 21 aprilie 2010

Sunt Fan Hi-q ... si voi, prietenii mei, stiti asta! Stiu toate melodiile lor! Va inebunesc ascultand la infinit Hi-q.
De cand s-a lansat Ice Of You o ascult dimineata, la pranz si seara in nestire, o am ca ton de apel la telefon, as asculta-o non stop spre disperarea lui Razvan care s-a saturat de ea (multumesc Razvan ca inca mai suporti).
Azi cotrobaind pe internet am dat peste un videoclip_„Afganistan – clipe de dor” realizat de Trustul de Presă al Ministerului Apărării Naţionale având drept coloană sonoră melodia "Dor de tine, dor de noi"- Hi-q.
Filmările videoclipului au fost realizate de directorul de imagine Gabriel Cobasnian, în luna aprilie 2009, alături de militarii Batalionului 21 Manevră Vânători de Munte, dislocaţi în baza militară Lagman – provincia Zabul, Afganistan.

Vezi mai multe video din Divertisment

1 comentarii:

Hiacint spunea...

Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, de la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.