"Capitala Creste Verde"

on duminică, 21 martie 2010

Imi place sa locuiesc in Bucuresti! Am spus asta de cate ori am fost intrebat_ ITI PLACE IN BUCURESTI?, multi raman foarte surprinsi dar asa e, imi place. Dar, sunt lucruri si care nu-mi plac. Unul dintre ele ar fi MIZERIE-GUNOI-PRAF-POLUARE (da stiu am spus 4 nu 1).

Pe profilul de Facebook domnul primar genral al capitalei a postat: "Capitala Creste Verde": Astazi, a inceput Marea Curatenie a Bucurestiului care se va incheia in octombrie! Invit toti bucurestenii sa imi dea o mana de ajutor! Spor la treaba!


Multumim domnule primar de caldurosul "Spor la treaba!", daca voi afla de o actiune de volutariat promit sa fiu prezent si sa pun osul la treaba, asa ca va rog daca aflati de vre-o actiune anuntati-ma, raman recunoscator ;).


_________________________________________________________

Azi, duminica, 21 martie, am lansat a doua editie a campaniei “Capitala creste Verde”, care se va desfasura pana in luna octombrie. Prin aceasta campanie, Municipalitatea isi propune sa realizeze un program intensiv de curatenie a Capitalei si de imbunatatire a calitatii mediului, dar si sa creasca gradul de implicare si de constientizare a cetatenilor orasului. Initiativele eco, destinate bucurestenilor, cuprinzand diverse activitati, de la sport, arta, cultura si pana la turism vor fi toate pictate in verde! . Partenerii nostri la acest proiect sunt Carrefour, Baumax, Mobexpert si Apa Nova, alaturi de ONG-urile Geo Bate Saua, Agenda 21, Civika, Green Revolution si Eco – Assist, dar si Uniunea Studentilor din Bucuresti.
Comunicat de presa
Primarul general, prof. dr. Sorin Mircea Oprescu: „Capitala creste Verde” 2010