Dorinte ...

on duminică, 14 martie 2010

Ce imi doresc? E o intrebare la care ma gandesc tot mai des. S-o luam cu inceputul... imi doresc multe, vrute si nevrute, imi doresc totul, care insemna nimicul,imi doresc tot ce exista dar viata insasi nu mi-o poate oferi, imi doresc sa am o viata, dar deja o am, imi doresc sanatate, sa termin facultatea si sa devin un aritect celebru :d, sa continui evolutia mea personala pana la nivelul la care voi avea capacitatea de a oferi impulsul evolutiei celor din jurul meu, o lume mai buna cu ei si cu cei din jur, o tara mai curata, fara poluare gunoi si cu oamnei "curati", imi doresc sa devin miliardar, sa pot ajuta oamenii aflati in probleme, imi doresc ca celor din jurul meu sa le fie un pic mai bine, imi doresc sa pot da timpul inapoi,imi doresc sa pot zbura, sa ajung pe luna, imi doresc o casa cu un living mare sa imi primesc prietenii sa stam sa povestim, sa radem, sa ne simtim bine, cu o piscina si multa verdeata, sa-i am pe ce dragi alaturi in fiecare zi si sa nu mai bat kilometri sa-i pot revedea, sa fie soare in fiecare zi, ... si lista ar putea continua.
De ce sa ne dorim ceva de la viata cand aceasta este dura si nu alege decat ea insasi pentru noi?


Tu ce iti doresti?


7 comentarii:

iulia spunea...

sa devin o arh,nu la fel de celebra ca tine,dar macar buna...:)))siii:-??muuuuulte altele..dar nu ti sp ce:d

Rhaducu spunea...

Vrei sa-ti spun eu ce-ti mai doresti?

iulia spunea...

uimeste ma...

darianana spunea...

euuuu imi doresc sa am o sticla de jumate de cola care sa nu se termine niciodata. s-o tin in geanta si sa pot sa beau cand vreau si unde vreau. imi doresc sa fiu invizibila din cand in cand si sa intru pe ascuns in camerele celor mai hot boys :))siii...imi mai doresc sa ajung o jurnalista de succes ca sa scriu despre tine cand o sa fii un arhitect de succes :D imi mai doresc multe, dar pana se implinesc astea, astept. :*:*

Cristinel spunea...

Eu îmi doresc să ajungă Vadim președinte. Pe lângă asta, vreau și o decapotabilă tricoloră, cu 2 locuri. În ceea ce privește aspirațiile personale, doresc să devin cetățeanul țării cu cei mai bine remunerați șomeri din lume (dacă nu mă înșel, cred că-i vorba de Luxembourg). Amin!

PS: Mi-am mai amintit ceva- vreau ca Ungaria să devină colonie somaleză. Daaaa!

Pigu spunea...

Vreau o casa, vreau masina si un caine sa mi-l plimb.

COBOARĂ spunea...

Vreau să ajung sus de tot... să am de unde coborî. Să-i spun vieții ”nenea, coboară Coboară!” .