Eurovision 2010_Circul Globus

on joi, 11 martie 2010

CU SAU FARA SCANDAL
Sa terminat si a 12-a finala Eurovisio-Romania!
Cand am auzit ca se va tine la CIRC Circul Globus am zis clar... reteta perfecta de circ, CIRC LA CIRC. Cum ne-am obisnuit in fiecare an la vestita selectie nationala-Eurovision sa avem CIRC DE CIRC.
Mare mi-a fost surprindere cand la la emisiunea de dupa finala, nu am vazut circ. Incredibil,oare chiar vine sfarsitul lumii, noi, romanii, nu mai facem CIRC?
Si cum orice minune tine 3 zile au si aparut scandalurile...
~~Luminita Anghel a omorat la Eurovision peste 10 fluturi dintr-o specie rara.
~~Ovi Cernăuţeanu, acuzat că nu ar fi singurul autor al piesei Playing With Fire, care ne va reprezenta la Eurovision, neagă faptul că ar exista un co-autor de origine norvegiană.

Ce va urma? Nici doamna Marina Almasan Socaciu, MAREA organizatoare, nu stie!

Bafta Paula & Ovi!